PDA

View Full Version : Welke Knaller koop jij het liefsts voor nieuwjaar?



GozerChris
02-24-2011, 08:10 PM
Hallo Nederlanders,

ik wil eens vragen welke knaller jij voor nieuwjaar gaat halen.... mag ook in het buitenland zijn zoals Belgie en Duitsland.... welke knallers zijn aanraders...
vaak ga ik naar Zena...Ik vind zelf kwa Nitraat The Mammoth echt hard
natuurlijk zijn de zwaar illigale het beste..maar die krijg je niet in de (Nl,BE,DE) winkel.


http://www.youtube.com/watch?v=ChWDmkHpE0k

http://www.youtube.com/watch?v=3XOANEu5vjs

Doei.Gozerchris:D

darkalias
02-24-2011, 08:12 PM
ik koop het niet maak het gewoon zelf ben goedkoper uit en het knalt veel beter

GozerChris
02-24-2011, 08:17 PM
ik koop het niet maak het gewoon zelf ben goedkoper uit en het knalt veel beter

mag ik vragen waar je de spullen dan vandaan haalt? (misschien ga ik zelf ook eens wat maken)
of haal je dat uit ander vuurwerk?

DsNL
02-25-2011, 04:51 AM
mag ik vragen waar je de spullen dan vandaan haalt? (misschien ga ik zelf ook eens wat maken)
of haal je dat uit ander vuurwerk?

Als je dat soort dingen al moet vragen, lijkt me het niet verstandig eigenlijk.
Daarom is zelfmaak op de meeste vuurwerkwebsites ook verboden:)

PyroDutch
02-25-2011, 04:52 AM
Ik zou La Bomba's kopen die knallen zeer goed!

Snakebite
02-25-2011, 08:16 AM
Als het om losse knallers gaat heb ik toch wel een zwak voor de Cobra 6. Is voor mij een beetje de grens van wat je in de bebouwde kom kan afsteken (op de grond), mits je natuurlijk rekening houdt met alles en iedereen om je heen.

Verder volgend jaar denk ik nog Lady Crackers van Loots en de Chooet Match Crackers no.3 van Zena. Om tussendoor een beetje mee te gooien. :)

@DsNL: Hier is het niet verboden op dit forum. :) Als hij geinteresseerd is kun je hem beter voorlichten dan dat hij dalijk de volgende is die zn hand kwijt is aan een stalen buis met kruit erin...

3xh-pt
02-25-2011, 06:38 PM
Ik vind zelf buitenlandse knallers uit belgie nix! meestal te duur.
ik vind de chooet match cracker nr3 en de ugly joe wel oke kwa prijs kwallitijd!
doe mij liever poolse shit voor de helft van de prijs!
Ik vind cobra6 ook leuk hoor daar niet van. maar het is geen pre voor mij!
maar doe ma liever sier:D

GozerChris
02-26-2011, 04:07 PM
Heeft iemand ook eens supero's gehad? hoe vond je ze?

Snakebite
02-27-2011, 10:18 AM
Supero's gaan wel goed hard ja voor Belgische begrippen, maar Bombero is iets harder dacht ik.

Firework racks
02-27-2011, 05:08 PM
regel gewoon wat mooie digitale knallers, die zijn altijd leuk mits je ze leuk ontsteekt

GozerChris
02-27-2011, 06:58 PM
regel gewoon wat mooie digitale knallers, die zijn altijd leuk mits je ze leuk ontsteekt

Digitale knallers??? wat bedoel je daarmee:confused:

Firework racks
02-28-2011, 02:00 PM
Digitale knallers??? wat bedoel je daarmee:confused:

Die harde knallen die ze ook bij de masceleta's gebruiken bij Fallas Valencia.

SirTommie
10-16-2011, 02:15 PM
'n ritueel om elk jaar de Silver Crackers van Original Fireworks mee te nemen. Knallen verdomt hard voor 't geld dat je ervoor moet betalen. Zeker het kopen waard!

GozerChris
10-16-2011, 02:28 PM
'n ritueel om elk jaar de Silver Crackers van Original Fireworks mee te nemen. Knallen verdomt hard voor 't geld dat je ervoor moet betalen. Zeker het kopen waard!

Heb ik Toevallig gister nog gekocht..... samen met nog wat Chooęt Match Crackers no.3,Spanish cracker-c,M 10000 en nog 11 Centipide's.. ZENA!!!

ChainThunder
11-09-2011, 01:03 AM
regel gewoon wat mooie digitale knallers, die zijn altijd leuk mits je ze leuk ontsteekt

Ik denk dat je elektrisch bedoelt, in de zin van elektrisch ontstoken.

En voor zover ik gezien heb is er niet veel dat elektronisch ontstoken wordt tijdens Mascleta's in Valencia. Meeste zijn traca's en andere opgehangen knallers die meestal gewoon massaal zijn doorgelont. Alleen de chains worden tegenwoordig vaak elektronisch gestart.

Enige losse knallers met elektronische ontsteking zijn de Zink 751 e.d.

http://img542.imageshack.us/img542/8453/2126kometenbombenundkre.jpg